Obchodní podmínky
-
Bazárek PiLiKoFi (dále Zprostředkovatel) se pokusí zajistit zájemce (dále Kupující) pro uzavření kupní smlouvy, nebo přijme do komise a nabídne ve svých prodejnách a/nebo jinde k prodeji zboží nabízené Prodejcem. Prodejem zboží vzniká vztah mezi Prodejcem a Kupujícícím. Bazárek PiLiKoFi plní roli zprostředkovatele.
-
Zprostředkovatel přijímá do komise jen kvalitní, čisté a moderní zboží a vyhrazuje si právo bez udání důvodu zboží nepřijmout.
-
Po uzavření smlouvy o komisním prodeji (dále Smlouvy) mezi Prodejcem a Zprostředkovatelem, bude zboží po dobu jednoho měsíce nabízeno Zprostředkovatelem k prodeji, za cenu dohodnutou ve Smlouvě. Z této ceny náleží Zprostředkovateli dohodnutá provize. Se souhlasem Prodejce může být cena v této lhůtě upravena. Za souhlas s úpravou ceny se mimo písemné změny ve Smlouvě považuje i potvrzení, odeslané Prodejcem Zprostředkovateli formou SMS nebo mailu.
-
Za přijetí zboží do prodeje Zprostředkovatel neúčtuje žádný prodejní ani manipulační poplatek. Pouze v případě předčasného odstoupení od Smlouvy v době jejího trvání, nebo má-li zboží skrytou vadu, náleží Zprostředkovateli skladovací poplatek 20,-Kč za každý kus a den nabídky.
-
Po měsíci od podpisu Smlouvy si Prodávající bez vyzvání, ve 14-ti denní lhůtě (dále Lhůta), vyzvedne neprodané zboží a utržené peníze. Pro převzetí předloží originál Smlouvy na prodejně kde byla Smlouva uzavřena a převzetí potvrdí svým podpisem.
-
Zboží, které si Prodejce během Lhůty nevyzvedl, může Zprostředkovatel podle svého uvážení stáhnout z nabídky. Zároveň bude Prodejci účtován skladovací poplatek 20,- Kč za každý kus nevyzvednutého zboží a den od konce Lhůty. Dosáhne-li skladovací poplatek částky, která měla být za zboží vyplacena, přechází zboží bezplatně do majetku Zprostředkovatele. Peníze za prodané zboží je Prodejce povinný si vyzvednout do 6-ti měsíců od uplynutí Smlouvy, po této době na ně ztrácí nárok.
-
Prodejce zodpovídá za to, že jím prodávané zboží je jeho výlučným majetkem a nepochází z trestné činnosti. Neobsahuje skryté vady, je bezpečné a neohrožuje zdraví a majetek osob. Zprostředkovatel neodpovídá za případně vzniklé škody, záruky a závady na věci.
-
Prokáže-li se ve lhůtě 1 týdne od zakoupení zboží skrytá vada, Zprostředkovatel poskytne Kupujícímu, po předložení čísla smlouvy, kontakt na Prodávajícího. Číslo smlouvy je uvedeno na cenovce každého zboží a Kupující má právo si jej za tímto účelem před koupí zboží poznamenat - pozdější vyhledání již není možné. Prodávající v takovém případě souhlasí s poskytnutím svých osobních údajů a zavazuje se uhradit Kupujícímu přiměřené a prokazatelné náklady na odstranění skryté vady. Veškeré kroky jsou součástí vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím. Součinnost Zprostředkovatele je omezena výhradně na poskytnutí kontaktu.
-
Individuální podmínky sjednané ve Smlouvě, jsou nadřazeny těmto obchodním podmínkám. Tyto obchodní podmínky platí od 6. června 2013 a nahrazují všechny předchozí.